SOPHIE
GØHLER
Hvorfor har du valgt at få rettet dine tænder?
I mine midt 20’ere begyndte mine tænder at blive skæve, og mit bid ændrede sig markant. Jeg havde dagligt hovedpine og smerter i kæben, som resultat af mit skæve bid. Efter en Invisalign konsultation hos Bettersmilie, hvor vi talte om, hvordan mine tænder og mit åbne overbid gradvist ville blive mere skæve, var beslutningen om at få rettet mine tænder nem. Jeg er i dag utrolig glad for resultatet. Mine tænder og bid er helt som det skal være, smerterne er væk, og resultatet er endnu flottere, end jeg havde kunne forestille mig.
Hvorfor har du valgt at få rettet tænder med Invisalign hos BetterSmile?
Jeg valgte Invisalign hos BetterSmile på grund af positiv feedback fra bekendte, der tidligere har fået rettet tænder hos dem. Derudover har jeg været en tilfreds kunde hos deres tandlæger i flere år, hvilket skabte tillid. Så kombinationen af personlige anbefalinger og mine egne positive erfaringer gjorde, at beslutningen om at få mine tænder rettet med Invisalign hos Bettersmile var meget ligetil.
Beskriv dit forløb hos BetterSmile:
Jeg startede med at booke tid til en gratis konsultation, hvor vi talte om, hvorfor det ville være en god idé at rette mine tænder, hvorfor Invisalign er særligt smart, og hvorfor det er den bedste teknologi på markedet. Vi talte om, hvad behandlingen kunne gøre for mig og mit specifikke tilfælde. Jeg fik vist en 3D-simulation af det forventede resultat og jeg fik et estimat på, hvor lang tid hele forløbet ville tage. Cirka 4 uger efter startede jeg min behandling, hvor der bliver sat ‘attachments’ på specifikke tænder for at sikre, at bøjlen sidder godt fast. Der blev også slebet mellem nogle tænder for at skabe plads til, at de kunne rykke sig. Jeg skulle vænne mig til bøjlen i starten, men efter en måneds tid blev det en del af hverdagen og generede mig ikke længere. Jeg været til tjek cirka én gang om måneden under hele mit forløb, for at sikre, at alt er som det skal være. Det har altid været så nemt at komme i kontakt med min behandler eller receptionen, hvis jeg havde spørgsmål, og hele forløbet har været sådan en fornøjelse.